Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje aptarti Valdorfo pedagogikos filosofiniai pamatai (žmogaus samprata, intuityviojo pažinimo svarba ir kt.) ir pedagoginės bei psichologinės nuostatos. Atskleistas Lietuvos Valdorfo lopšelių-darželių ir mokyklų kelias, savitumai, geroji darbo patirtis. Apibūdinti Valdorfo centro leidybos grupės leidiniai, jų kryptys ir pobūdis. Analizuota netradicinė mokytojų tobulinimosi sistema (ypač biografinio darbo turinys ir metodai).
Knygą paįvairina grožinių kūrinių analizė, paryškinanti Šteinerio ir jo pasekėjų įžvalgas, siejanti meną ir mokslą.
Knygoje aptarti Valdorfo pedagogikos filosofiniai pamatai (žmogaus samprata, intuityviojo pažinimo svarba ir kt.) ir pedagoginės bei psichologinės nuostatos. Atskleistas Lietuvos Valdorfo lopšelių-darželių ir mokyklų kelias, savitumai, geroji darbo patirtis. Apibūdinti Valdorfo centro leidybos grupės leidiniai, jų kryptys ir pobūdis. Analizuota netradicinė mokytojų tobulinimosi sistema (ypač biografinio darbo turinys ir metodai).
Knygą paįvairina grožinių kūrinių analizė, paryškinanti Šteinerio ir jo pasekėjų įžvalgas, siejanti meną ir mokslą.
Atsiliepimai